Wielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Poznaniu informuje, że w celu dochodzenia roszczeń odszkodowawczych z tytułu wystąpienia szkód na drogach wojewódzkich województwa wielkopolskiego niezbędne jest przekazanie do tut. Zarządu wszystkich możliwych informacji dot. przedmiotowego zdarzenia w formie pisemnej (poniżej znajduje się link do pobrania wniosku) na adres siedziby WZDW w Poznaniu lub elektronicznie na adres:
Pobierz: Wniosek o odszkodowanie dotyczący szkody w pojeździe lub uszczerbku na zdrowiu w związku z utrzymaniem dróg wojewódzkich (PDF)
Po otrzymaniu ww. dokumentów zgłosimy szkodę do naszego ubezpieczyciela, tj. InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group, który w naszym imieniu prowadzi sprawy dotyczące odpowiedzialności cywilnej za skutki zdarzeń na drogach wojewódzkich województwa wielkopolskiego, celem ostatecznego jej załatwienia, o czym zostaną Państwo poinformowani odrębnym pismem. Szkodę można również zgłosić telefonicznie bezpośrednio do wskazanego wyżej ubezpieczyciela pod nr tel. 22 212 20 12. Polisa nr KOAS/A-A 632687.
Prosimy o prawidłowe i dokładne wskazanie miejsca zdarzenia we wniosku, co przyspieszy proces likwidacji szkody oraz zwracamy się z prośbą o niezałączanie do wniosku dokumentacji medycznej, kopii dowodu osobistego, prawa jazdy, dowodu rejestracyjnego pojazdu, karty pojazdu, ubezpieczenia OC i AC. O te i wszelkie inne dane konieczne do przeprowadzenia postępowania likwidacyjnego wystąpi Ubezpieczyciel.