ul. Wilczak 51, 61-623 Poznań

Wielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Poznaniu, ul. Wilczak 51, poszukuje kandydata do pracy na stanowisko: Kierownika obwodu drogowego w Szamotułach.

Miejsce pracy: Szamotuły.

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie średnie techniczne drogowe, preferowane wyższe techniczne,
  • minimum 3-letni staż zawodowy w firmie drogowej,
  • dobra znajomość obsługi komputera (Ms Office),
  • czynne prawo jazdy kat. „B”.

Wymagania dodatkowe

  • uprawnienia budowlane w specjalności drogowej,
  • doświadczenie w kierowaniu zespołem,
  • zdolność szybkiego przyswajania nowych zagadnień,

Podstawowe obowiązki

  • dokonywanie objazdów dróg oraz przegląd obiektów inżynieryjnych w celu oceny ich stanu technicznego,
  • wykonywanie prac awaryjnych na drogach i obiektach inżynieryjnych, usuwających zagrożenie dla bezpieczeństwa ruchu, doraźne naprawy oraz roboty utrzymaniowe,
  • nadzór nad działalnością obwodu drogowego,
  • nadzór i koordynacja nad robotami prowadzonymi przez brygadę interwencyjno-patrolową obwodu drogowego w Szamotułach,
  • uczestnictwo w rozgraniczaniu i wznowieniu granic nieruchomości położonych w pasie dróg,
  • pełnienie dyżurów zimowego utrzymania dróg.

Informacja o warunkach pracy na stanowisku

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
  • możliwość rozwoju zawodowego i stałego podnoszenia swoich kwalifikacji,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne „trzynastka”,
  • nagroda w II kwartale roku,
  • dopłaty do wypoczynku urlopowego, tzw. „wczasy pod gruszą”, szeroki wachlarz uprawnień socjalnych dostosowanych do sytuacji i potrzeb pracownika,
  • stałe godziny pracy od 7:00 do 15:00,
  • praca w terenie w godzinach pracy, wyjazdy autem służbowym,
  • stanowisko związane z pracą przy komputerze i obsługą urządzeń biurowych.

Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych

  • W miesiącu poprzedzającymi datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi – mniej niż 6%.

Wymagane dokumenty

  • CV zawierające informacje niezbędne dla procesu rekrutacji,
  • kopie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe, wymagane do wykonywania pracy na oferowanym stanowisku,
  • oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie kandydata następującej treści: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz.1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz.1282),
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – dotyczy kandydata niepełnosprawnego, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art.13a ustawy o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz.1282).

Termin i sposób złożenia aplikacji

Aplikacje należy składać w terminie do: 31 lipca 2020 r.

osobiście w Punkcie Kancelaryjnym Wielkopolskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich (ul. Wilczak 51, parter)

nadsyłać pocztą pod adres:
Wielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich
ul. Wilczak 51
61-623 Poznań

lub drogą elektroniczą:

Aplikuj

Informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty.

Chcesz złożyć wniosek do WZDW?